Saturday, November 13, 2004

CAV's


There are things in our lives we just can’t leave behind or even deny. The fact is “I love the Knights of Zodiac” and I wouldn’t cry I hate it just not to look childish. I’m keen on such feeling and I’ve objected to living without the need of getting-old mentally just because the years go on and my hair fall down.
Basically, I’m still a child and I’m proud of it. If you can’t stand the way I talk about Shum and his friends just let me apart and forget my thoughts ‘cause somehow the salt water will erase what I’ve been writing on the shore of my fool heart sooner than expected.
(Once again I’ve lost myself in my words … “I’d love to go off the maze’s walls”)
Posted by Hello

1 comment:

Anonymous said...

Caiiiioooo, meu lindooo!!!! AMEI esse post!!! Puxa, suas palavras foram lindas demais! Realmente, menino, "Saint Seiya" é um desenho único e q vai estar sempre no meu coração... Nunca vou esquecer aquelas tardes em q corria pra sair do colégio e chegar logo em casa... E ligava a TV como uma louca e, mesmo sabendo q os Cavaleiros sempre conseguiam salvar Athena... Ficava torcendo desesperada pra eles ultrapassarem cada um dos novos desafios que surgiam!! :D Puxa, foi uma das fases mais maravilhosas da minha vida... Fico muito feliz de ter tido uma infância marcada por elementos tão fortes, e da qual posso me lembrar com alegria. Enfim, "Saint Seiya" foi algo que ficou na minha alma e no meu coração, e é muito bom saber que marcou a vida de outras pessoas também...

Enfiiiimm, filosofias à parte, quando vamos repetir a festinha, heeeiiinnn?? kkkkkkkkkkkk... Menino, q estado foi aquele q eu fiquei??? rs.... Ainda bem q eu tava em casa!! Aff maria... Mas td bem!! Foi shooowww!!! Vamos sair logo, neh??? Enfim, adorei!! TE ADORO MUUUUITO, GATINHO!!! VC EH TD DE BOM!!! BJAOOOOO!!!! T+!!